Wiadomości

Apel Galerii Warmińskiej i Aura Centrum Olsztyna: „Wspólnie dbajmy o bezpieczeństwo w galeriach handlowych!”

W związku z sytuacją epidemiczną związaną z COVID-19 w naszym kraju, właściciele dwóch olsztyńskich galerii handlowych wystosowali apel o wspólną odpowiedzialność podczas zakupów, szczególnie w okresie świątecznym.

„W Galerii Warmińskiej i Aura Centrum Olsztyna każdego dnia dbamy o to, aby zapewnić naszym klientom bezpieczne zakupy. Stosujemy wszystkie możliwe środki ochrony centrum i zapewniamy środki ochrony osobistej. Pracownicy i ochrona codziennie apelują, aby w ramach dbałości o bezpieczeństwo stosować prawidłowo maseczki ochronne zarówno w sklepach, jak i na terenie całej galerii. Wiele jednak zależy od poczucia odpowiedzialności każdej z osób odwiedzających centrum. Apelujemy o wspólną odpowiedzialność szczególnie w okresie świątecznych zakupów.

W Galerii Warmińskiej i Aura Centrum Olsztyna z największą starannością przestrzegamy zasad przewidzianych rozporządzeniami bieżących procedur sanitarno-epidemiologicznych. Stosowane są też dodatkowe środki zapobiegawcze. Wszystkie pasaże galerii systematycznie są wietrzone, pomieszczenia sanitarne podlegają regularnemu ozonowaniu, zwiększona jest również częstotliwość dezynfekcji powierzchni wspólnych. Jak pokazują dane Polskiej Rady Centrów Handlowych, bazujące na badaniu firmy badawczej Inquiry, przeprowadzonym wśród mieszkańców sześciu największych polskich aglomeracji, galerie handlowe są obecnie jednym z najbezpieczniejszych miejsc do robienia zakupów. Jednakże na każdym z nas spoczywa odpowiedzialność dbania o siebie i o innych.

Zasady obowiązujące w galerii to: zasłaniaj dokładnie nos i usta, utrzymuj bezpieczną odległość, dezynfekuj ręce lub używaj jednorazowych rękawiczek, stosuj się do zaleceń ochrony i pracowników galerii. Personel galerii dokłada wszelkich starań, by zapewnić bezpieczeństwo wszystkim klientom i pracownikom. Od maja 2020 r., trwa specjalna kampania edukacyjno-informacyjna #BezpieczeństwowCentrum. Jaskrawa kolorystyka materiałów wizualnych kampanii, ich różnorodne formy i miejsca ekspozycji sprawiają, że są one łatwe do zauważenia przez każdą osobę odwiedzającą centrum handlowe. Wśród najemców promowana jest też akcja PRCH „Bezpieczna witryna – bierz przykład z manekina”, która służy przypominaniu o konieczności noszenia maseczek. Udostępniane są też płyny do dezynfekcji. Pracownicy ochrony stale zwracają uwagę na obowiązek noszenia maseczek na terenie całej galerii, zarówno w pasażach, jak i w sklepach.”

 

– Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, by galeria była bezpieczna dla wszystkich naszych klientów. Niestety coraz więcej osób ignoruje obowiązek noszenia maseczki. Przed nami czas świątecznych zakupów. Wszystkim nam zależy, żeby zrobić zakupy bożonarodzeniowe w komfortowy, bezpieczny sposób. Dlatego w ślad za słowami ministra zdrowia Adama Niedzielskiego apelujemy aby stosować zasady DDM, czyli: dystans, dezynfekcja i maseczka. Nikt z nas nie chce, żeby sklepy zostały zamknięte z powodu liczby zachorowań – mówi Natalia Tur, Regional Marketing Manager z NEPI Rockcastle.

„Pracownicy galerii, by minimalizować ryzyko zachorowań i unikać kolejnych zaostrzeń reżimu epidemiologicznego w postaci lockdownów, ograniczeń w przemieszczaniu się i bieżącym funkcjonowaniu, każdego dnia apelują o zachowanie obowiązujących zasad. Brak przestrzegania zaleceń jest etycznie nie do zaakceptowania. Jest to również narażanie zdrowia i komfortu innych osób, klientów i pracowników. Zasad należy przestrzegać dla wspólnego dobra oraz w ramach respektu dla zasad współżycia społecznego.”

– Rozumiemy, że wszyscy jesteśmy już zmęczeni trwającą blisko dwa lata pandemią, ale wzrost zachorowań może spowodować, że ponownie rozważane będą ograniczenia jakie pamiętamy z ubiegłego roku. Nikt z nas tego nie chce, szczególnie w tak ważnym dla nas wszystkich okresie przedświątecznym. Dlatego przypominamy i prosimy naszych klientów, by nosili maseczki zasłaniające usta i nos podczas wizyt w centrach handlowych. Dzięki temu będziemy dalej mogli bezpiecznie robić zakupy – dodaje Natalia Tur, Regional Marketing Manager z NEPI Rockcastle.

GALERIA WARMIŃSKA

Galeria Warmińska przy ul. Sikorskiego jest kultowym, miejscem na mapie Olsztyna. Dzięki wyjątkowej architekturze, nawiązującej  do tradycyjnego warmińskiego budownictwa odwiedzana jest również przez turystów. Na powierzchni użytkowej około 41 500 m² znajduje się 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek, wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie, kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a także amfiteatr i parking z 1200 miejscami. Galeria jest przyjazna mamom i małym dzieciom: posiada trzy przytulne pokoje, w których można nakarmić czy przebrać dziecko, w strefie restauracyjnej do dyspozycji mam są bezpłatne mikrofalówki. Galeria Warmińska niemal co tydzień przygotowuje imprezy np. pokazy mody, koncerty czy imprezy propagujące zdrowy styl życia.

Właścicielem Galerii Warmińskiej jest Nepi Rockcastle sp. z o.o., a zarządcą CBRE Sp. z o.o.

AURA CENTRUM OLSZTYNA

Aura Centrum Olsztyna leży w sercu miasta, tuż obok najważniejszych urzędów i instytucji województwa warmińsko-mazurskiego, zaledwie krok od Starego Miasta. Jest to centrum nowoczesne i przyjazne odwiedzającym, w którym panuje spokojna atmosfera. Mieści się tu prawie 100 punktów handlowych i gastronomicznych oraz nowoczesne Kino Helios, mające 8 sal kinowych i mogące pomieścić ponad 1900 miłośników dużego ekranu.

Właścicielem Aura Centrum Olsztyna jest Nepi Rockcastle sp. z o.o., a zarządcą CBRE sp. z o.o.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*