Wiadomości

Simple i Gino Rossi od września w Galerii Warmińskiej

Polska grupa kapitałowa Gino Rossi SA nawiązuje współpracę z debiutującą w Olsztynie galerią. Spółka otworzy tu dwa swoje brandy. Jedną z najwyżej cenionych polskich marek w segmencie produkcji i sprzedaży obuwia ze średniej i najwyższej półki – Gino Rossi oraz Simple – CP, ekskluzywną markę odzieżową. Kolekcje sygnowane logiem brandów będą dostępne w Olsztynie wcześniej, niż początkowo zakładano. Planowana data oddania obiektu, realizowanego przez spółkę MGC Inwest, to 5 września 2014 roku.

Gino Rossi to lider wśród sieci oferujących markowe obuwie w segmencie premium. Simple należy do wiodących marek na polskim rynku luksusowej odzieży. Liczymy, że współpraca przyniesie obopólne korzyści. Wzmocni pozycję obu brandów oraz pomoże kształtować rangę Galerii Warmińskiej – mówi Mariusz Kowalczyk, leasing director w spółce Libra Project, zajmującej się komercjalizacją powstającej w Olsztynie inwestycji.

Gino Rossi, czyli jedna z najlepiej rozpoznawanych i najwyżej ocenianych na polskim rynku marek, otworzy swój salon o powierzchni 130 m2 na poziomie 0. Powstanie brandu jest efektem współpracy polskich oraz włoskich partnerów. Nazwa wywodzi się od jednego z sześciu założycieli.

Firma zaistniała na polskim rynku w 1992 roku w Słupsku. Do tej pory to właśnie tam znajduje się główna siedziba spółki oraz fabryka wytwarzająca buty, sygnowane logiem Gino Rossi. Kolekcje marki charakteryzują się materiałem, który stanowią naturalne skóry oraz wysublimowanym wzornictwem. Pierwszy sklep firmowy Gino Rossi został otwarty w 1994 roku w Sopocie. Obecnie brand posiada 82 salony w Polsce oraz 6 poza granicami kraju.

Druga z marek, należąca do grupy kapitałowej Gino Rossi SA, jest o rok młodsza. Simple Creative Products powstało w 1993 roku. Bezpretensjonalna prostota, wyrafinowane, eleganckie i kreatywne wzornictwo – to elementy przewodnie kolekcji, tworzonych przez zespół projektantów brandu. W ciągu 21 lat obecności na polskim rynku Simple-CP wypracowało silną pozycję wśród liderów ekskluzywnej odzieży dla kobiet.

Dzisiaj Simple-CP posiada 51 salonów w Polsce oraz 1 za granicą. Lokalizacja w Galerii Warmińskiej zajmie powierzchnię 82 m2 na poziomie 1. Oprócz salonów w olsztyńskim obiekcie, grupa Gino Rossi SA zapowiada jeszcze cztery nowe lokalizacje w 2014 roku pod szyldem Simple Creative Products oraz Gino Rossi.

Galeria Warmińska jest już niemal w pełni skomercjalizowana, do wynajęcia pozostały ostatnie powierzchnie. Przypomnijmy, że najnowocześniejsze i największe w regionie warmińsko-mazurskim centrum handlowo-rozrywkowe posiadać będzie 170 lokali handlowo-usługowych.

Wśród najemców obiektu znajdą się m.in.:H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Mega Store, Piotr i Paweł, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Tommy Hilfiger, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, , Pierre Cardin, Pepe Jeans, , Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Recman, HiMoutain, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wielu innych.

Branża jubilerska reprezentowana będzie przez najbardziej znane sieci jak: Apart, Kruk, Yes, Jubirex, Bijou Brigitte czy Swiss. Dodatkowo na klientów czekać będzie 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową, klub fitness Kinetic oraz rozbudowana przestrzeń food court. Dwie ostatnie kondygnacje zajmie parking na 1200 miejsc postojowych.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*