Ciekawostki

Organique w Galerii Warmińskiej

Od 14 lat tworzą nieszkodliwe dla środowiska środki pielęgnacyjne, nadając codziennym czynnościom charakter rytuału. Oferta produktowa Organique, jednego z największych przedstawicieli kosmetyki naturalnej w Polsce, od września dostępna będzie w Galerii Warmińskiej. Brand dołączy do najemców z branży zdrowia i urody, takich jak Rossman, Douglas, Sephora i Ziaja.

Firma powstała w 2000 roku, jako jednoosobowa manufaktura, w której wytwarzane były mydła glicerynowe. Obecnie Organique posiada 26 salonów w Polsce oraz w krajach Europy. Ekspansja zagraniczna rozpoczęła się w 2004 roku i od tej pory produkty marki dostępne są również w Norwegii, Niemczech, Grecji, Rumunii, Szwecji, Ukrainie, Białorusi, na Węgrzech i we Włoszech. Kosmetyki Organique są przyjazne środowisku i tworzone z naturalnych surowców. Oferta obejmuje linie pielęgnacyjne do twarzy i ciała.

Salon Organique zajmie powierzchnię 25 m2 na poziomie 0. Będzie tym samym największą lokalizacją w Olsztynie. Salon urządzony zostanie zgodnie z najnowszą koncepcją wizerunkową brandu. Charakteryzują ją stanowiska do prezentacji produktów oraz znacznie szersza oferta asortymentowa – mówi Mariusz Kowalczyk, leasing director w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację Galerii Warmińskiej.

Otwarcie powstającego w Olsztynie centrum handlowo – rozrywkowego planowane jest na 5 września. Organique dołącza do grona 170 najemców, wśród których znajdą się nie tylko wiodące brandy z kraju i ze świata, ale również lokalne firmy. Inwestor, Mgc Inwest Sp. z o.o., już na samym początku realizacji inwestycji podkreślał, że to właśnie regionalni przedsiębiorcy, znający specyfikę tutejszego biznesu, są siłą tego projektu.

Na 41 497 m2 powierzchni handlowej swoje lokalizacje otworzą m.in.: H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Mega Store, Piotr i Paweł, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Tommy Hilfiger, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, , Pierre Cardin, Pepe Jeans, , Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko,  Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Recman, HiMoutain, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wielu innych. Branża jubilerska reprezentowana będzie przez najbardziej znane sieci jak: Apart, Kruk, Yes, Jubirex, Bijou Brigitte czy Swiss.

 

Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*