Ciekawostki

Cztery marki obuwnicze kolejnymi najemcami w Galerii Warmińskiej

Ryłko, Wojas oraz Kazar to kolejne brandy, które doceniły powstający w Olsztynie obiekt. Kolekcje trzech wiodących polskich producentów obuwia od 5 września dostępne będą w Galerii Warmińskiej. W najnowocześniejszym centrum handlowo – rozrywkowym Warmii i Mazur znajdzie się również salon Vans, oferujący asortyment najstarszej skejtowej marki, związanej z kulturą i modą street.  

Najemcy  Galerii Warmińskiej, dobierani pod względem różnorodności oraz komplementarności, reprezentują szeroki wachlarz branż oraz zróżnicowaną ofertę produktową. Vans dołącza do marek outdorowych oraz sportowych, takich jak Adidas/Reebok, 4F Sport, Nike,  HiMoutain oraz sieci Martes Sport. Ryłko, Kazar i Wojas wzbogacą ofertę marek obuwniczych: Gino Rossi, , Ecco, Entra, CCC, Deichmann– informuje Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.

Kazar, marka należąca do obuwniczej spółki modowej Kazar Footwear, otworzy swój pierwszy salon nie tylko w Olsztynie, ale w całym województwie warmińsko – mazurskim. Lokal będzie miał powierzchnię 170 m2. Kolekcje marki nie tylko zyskały sobie szerokie grono zwolenniczek, ale również wkroczyły na wybiegi najlepszych krajowych projektantów. Aktualnie Kazar posiada 49 salonów w Polsce oraz jeden w Rumunii. Koncepcja rozwoju sieci zakłada powstawanie ekskluzywnych punktów w najbardziej prestiżowych centrach handlowych zlokalizowanych w strategicznych punktach największych miast Polski oraz  Europy.

Województwo warmińsko-mazurskie to jedyny region Polski, w którym marka Kazar nie była jak dotąd dostępna. Budowa nowego kompleksu handlowego jest świetną okazją, by tę lukę wypełnić. Galeria Warmińska – największy tego typu obiekt w Olsztynie – jest miejscem wielofunkcyjnym, a przez to bardzo atrakcyjnym dla klientów– mówi Renata Niećko, wiceprezes zarządu spółki Kazar Footwear.

Salon Ryłko o powierzchni 100 m2 otwarty zostanie na poziomie 0. Ekspansja marki na ogólnokrajową skalę rozpoczęła się w latach 90. od wybudowania fabryki w Kalwarii Zebrzydowskiej. Obecnie, na kanwie dziedziczonego z pokolenia na pokolenie doświadczenia w tworzeniu obuwia, powstała ogólnopolska sieć detaliczna, licząca ponad 93 sklepy, zlokalizowane głównie w galeriach i centrach handlowych. Do końca 2014 roku Ryłko planuje przekroczenie liczby 100 salonów na terenie kraju.

Przy wyborze lokalizacji kierujemy się wieloma względami. Bardzo ważny jest wybór odpowiedniego centrum handlowego, a także samo umiejscowienie wewnątrz obiektu. Dobra lokalizacja gwarantuje odpowiedni przepływ potencjalnych klientów, co przekłada się na uzyskiwane wyniki sprzedaży – wyjaśnia Konrad Grabski, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej.

Wojas, który w Galerii Warmińskiej otworzy salon o powierzchni 115 m2 na poziomie 0.,  funkcjonuje na polskim rynku od 1990 roku. Oferta produktowa marki obejmuje eleganckie skórzane buty damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Kolekcję uzupełnia galanteria skórzana oraz środki do pielęgnacji i konserwacji obuwia. Obecnie Wojas posiada 154 salony firmowe w Polsce, 8 na Słowacji oraz 2 w Pradze. Dodatkowo, kolekcje dostępne są w salonach franczyzowych w Rosji, Białorusi i na Ukrainie.

Ostatni z najemców, Vans znajdzie się na poziomie 1. i zajmie powierzchnię 130 m2. Będzie to pierwsza monobrandowy sklep tej  marki w Olsztynie . Oferta produktowa obejmuje buty oraz akcesoria sportowe. Oprócz kolekcji w nurcie street fashion, w asortymencie znajdą się również propozycje dla amatorów BMX i snowboardu. Vans oferuje kultowe linie obuwnicze: Classics, OTW, Performance, Action sports, serie limitowane oraz charakterystyczną dla marki odzież męską i damską. . Obecnie brand posiada 84 lokalizacje w Europie, z czego 11 w Polsce. Do końca 2014 roku planowane jest otwarcie kolejnych 2 salonów.

Ryłko, Kazar, Wojas oraz Vans znajdą się w gronie 170 salonów handlowo – usługowych, które zostaną otwarte w Galerii Warmińskiej. Najnowocześniejsze centrum handlowo – rozrywkowe otwarte zostanie 5 września. Wartość inwestycji, realizowanej przez MGC Inwest Sp. z o.o.  to 100 mln euro.

 

Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*