Straż Miejska w Olsztynie poszukuje chętnych do pracy
Straż Miejska w Olsztynie poszukuje chętnych do pracy na stanowiska dyżurnego Miasta i Powiatu Olsztyn oraz operatora kamer monitoringu.
Do zadań Referenta – dyżurnego Miasta i Powiatu Olsztyn należeć będzie obsługa zdarzeń i spraw zgłaszanych do Centrum Zarządzania Kryzysowego, koordynacja działań służb i podmiotów w przypadku zdarzenia kryzysowego, współpraca z Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody, służbami i jednostkami organizacyjnymi gminy.
Natomiast do zadań Referenta – operatora kamer monitoringu należeć będzie obserwacja miasta przy pomocy kamer monitoringu pod kątem naruszania ładu i porządku w miejscach publicznych.
Aby ubiegać się o to stanowisko należy posiadać:
- obywatelstwo polskie,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- nienaganna opinia,
- dobra znajomość obsługi komputera
- niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
Preferencje dodatkowe:
- doświadczenie w służbach mundurowych,
- zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna,
- odporność na stres, dyspozycyjność,
- dobra znajomość topografii Miasta Olsztyna,
- posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku.
Warunki pracy:
- praca w systemie zmianowym, przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym.
- praca przy monitorach
Więcej informacji znaleźć można na stronie Straży Miejskiej TUTAJ