Wiadomości

Uwaga! Cydr z Biedronki może wybuchnąć

Jak podało w komunikacie Jeronimo Martinis Polska, w wybranych partiach napoju alkoholowego „Dzik Polski Cydr” dostarczanego przez firmę Integrator Sp. z o.o. i oferowanego w sieci Biedronka stwierdzono wadę produkcyjną, która może prowadzić do rozszczelnienia butelki, co w skrajnych przypadkach może przebiegać bardzo gwałtownie.

Treść oświadczenia

W wybranych partiach powyższego produktu stwierdzono wadę produkcyjną, która może prowadzić do samoistnego rozszczelnienia i uszkodzenia opakowania, co w skrajnych przypadkach może przebiegać bardzo gwałtownie.

W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów rekomendujemy następujące działanie: przed otwarciem owiniętą materiałem zabezpieczającym, np. ręcznikiem lub kartonem butelkę z napojem należy schłodzić. Następnie, po schłodzeniu, zachowując szczególną ostrożność, należy usunąć kapsel z butelki poprzez odkręcenie. W trakcie powyższych czynności butelka powinna być zabezpieczona zgodnie z opisem powyżej i utrzymywana w bezpiecznej odległości od twarzy.

Ponadto, wybierając miejsce dla tych działań, trzeba uwzględnić możliwość gwałtownego wydostania się napoju z butelki. Po ustaniu ewentualnego samoczynnego wypływu zawartości, pozostała część płynu powinna zostać wylana z butelki do końca.

Wszyscy Klienci, którzy zakupili wadliwy produkt w dniach pomiędzy 25 czerwca, a 7 lipca 2015, mają zagwarantowany zwrot wydanych pieniędzy w dowolnym sklepie sieci Biedronka, w oparciu o przedstawiony paragon potwierdzający zakup lub poprzez zwrot pustych opakowań po wadliwym produkcie. Nie rekomendujemy zwrotu opakowań z zawartością ze względu na ryzyko ich rozszczelnienia w trakcie przenoszenia lub przewożenia.

W uzupełnieniu powyższej informacji, zapewniamy, że wszystkie partie produktu, w których mogły się pojawić wadliwe opakowania produktu, zostały natychmiast wycofane ze sprzedaży. Wszystkich nabywców wyżej wymienionego produktu przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Zgodnie ze standardami sieci Biedronka, podjęliśmy działania minimalizujące skutki dla Klientów i zapobiegające takim przypadkom w przyszłości.

Biuro Obsługi Klienta Jeronimo Martins Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*