Wiadomości
Sprawy urzędowe załatwisz w Galerii Warmińskiej
Jak informuje olsztyński magistrat od piątku 31 października w Galerii Warmińskiej będzie funkcjonował Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Olsztyna.
Mieszkańcy Olsztyna od 31 października urzędowe sprawy będą mogli załatwić w nowo otwartym Punkcie Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej. Punkt będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00 – 18.00.
Zakres działań Punktu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Olsztyna zlokalizowanego w Galerii Warmińskiej:
- wymeldowanie,
- odbiór numeru pesel,
- zaświadczenia z akt ewidencji ludności,
- wyrobienie dowodu osobistego (złożenie wniosku i odbiór dokumentu),
- wydawanie prawa jazdy krajowego i międzynarodowego,
- wydawanie PKK,
- wydawanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane,
- rejestracja pojazdu oraz czasowa rejestracja pojazdu,
- wydawanie stałego dowodu rejestracyjnego oraz wtórnika dowodu rejestracyjnego,
- wpisywanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym – dotyczy HAK, GAZ, TAXI, VAT,
- zawiadomienie o zbyciu pojazdu,
- wyrejestrowanie pojazdu,
- wydawanie wtórników oznaczeń komunikacyjnych,
- wymiana tablic rejestracyjnych.
Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej: tel. 89 722-43-35