Wiadomości

Obsługa interesantów wraca do Galerii Warmińskiej

Już od poniedziałku (31 sierpnia) będzie można ponownie skorzystać z Punkt Obsługi Klientów Urzędu Miasta zlokalizowanego w Galerii Warmińskiej.

Punkt obsługiwany przez pracowników Urzędu Miasta zlokalizowany jest na I piętrze galerii. Po jego ponownym uruchomieniu będzie można załatwić tam formalności dotyczące spraw obywatelskich oraz komunikacji.

– Obsługa interesantów prowadzona będzie z zachowaniem obostrzeń epidemiologicznych – mówi sekretarz miasta, Stanisław Gorczyca. – Zależy nam na jak największym bezpieczeństwie osób, które przyjdą załatwiać tam formalności, a także pracowników. Apelujemy o przestrzeganie ustalonych zasad.

W przypadku spraw obywatelskich będzie można załatwić formalności związane z zameldowaniem, wymeldowaniem, nadaniem numeru PESEL albo otrzymaniem zaświadczenia z ewidencji ludności.

Sprawy związane z komunikacją będą dotyczyć tylko rejestracji pojazdów. Przy tym stanowisku obsługiwani będą wyłącznie klienci mający potwierdzony kod rezerwacji kolejki na stronie http://bezkolejki.olsztyn.eu.

Punkt w Galerii Warmińskiej będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-17:45.

Uruchomienie obsługi w galerii przy ul. Tuwima będzie wiązać się ze zmianą godzin obsługi interesantów w Urzędzie. Biuro Obsługi Klienta w ratuszu oraz Wydział Komunikacji przy ul. Knosały 3 będą działać w poniedziałki między 8:00 a 18:00, a od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30.

Źródło: UM Olsztyna

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*