Ciekawostki
Kto zostanie Bizneswoman Roku 2015?
Trwa nabór do VII edycji ogólnopolskiego konkursu Bizneswoman Roku 2015. Kandydatki można zgłaszać do 18 grudnia br.
Trwa nabór do konkursu Bizneswoman Roku 2015. Nominując przedsiębiorczynie, menedżerki czy działaczki społeczne z danego regionu Polski przyczyniamy się do nagłośnienia regionalnych sukcesów Polek. Znasz taką kobietę? Ty też możesz ją nominować!
Konkurs Bizneswoman Roku, organizowany przez Sukces Pisany Szminką, PwC przy współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych, niezmiennie od 6 lat z ogromnym powodzeniem nagradza kolejne kobiety sukcesu. Otwiera przed nimi możliwości rozwoju, pozyskania partnerów biznesowych oraz inwestorów. Nagłaśnia ich sukcesy na skalę ogólnopolską i tworzy sieci kobiecego networkingu.
Celem konkursu jest uhonorowanie przedsiębiorczych i kreatywnych kobiet realizujących ambitne projekty, nagłośnienie ich sukcesów, wsparcie w pozyskaniu partnerów biznesowych oraz inwestorów. Wszystko po to, aby przyczynić się do wzmocnienia roli płci pięknej w życiu gospodarczym naszego kraju.
Panie nagradzane są w czterech kategoriach głównych:
– Debiut Roku,
– Moja Firma,
– Korporacja,
– Działalność na Rzecz Innych Kobiet.
Mają także szansę zdobyć nagrody specjalne:
– Kobieta w Nowych Technologiach,
– Bizneswoman Publiczności.
Do konkursu można przystąpić na dwa sposoby:
1. Zgłaszając się samemu, a co za tym idzie wypełniając odpowiedni formularz znajdujący się na stronie konkursu i przesyłając go na adres konkurs@bizneswomanroku.pl.
2. Poprzez nominację osoby trzeciej, a następnie po otrzymaniu zawiadomienia od organizatora, wypełnienie i przesłanie odpowiedniego formularza na adres konkurs@bizneswomanroku.pl.
Jak nominować kandydatkę?
Wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres konkurs@bizneswomanroku.pl w streści wskazując imię i nazwisko kandydatki, nazwę firmy i adres e-mail bądź numer telefonu do kandydatki. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.
Zgłoszenia można nadsyłać do 18 grudnia.
Więcej na stronie www.bizneswomanroku.pl
Organizatorzy: Sukces Pisany Szminką
Partner strategiczny: GTECH (Grupa IGT), PZU
Partnerzy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, PwC, Giza Polish Ventures, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Teraz Polska, Klub Polska Rada Biznesu, Instytut Monitorowania Mediów, Program Executive MBA@UW, Kancelaria OKW
Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, Polsat Cafe, Forbes.pl, Pierwszy Milion, Grupa Wirtualna Polska, Radio ZET Chilli, INN Poland, ITWIZ
Moja Żona bo mimo wszelkim przeciwnościom losu nadal chce mieszkać w tym Olsztynie.