Wiadomości

Certyfikat ISO 9001 dla Urzędu Miasta Olsztyn

25 lutego podczas VI sesji Rady Miasta, Prezydent Olsztyna, Piotr Grzymowicz odebrał certyfikat na zgodność z normą PN-EN ISO 9001:2009 przyznany przez Urząd Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie.

Certyfikat potwierdza skutecznie wdrożony i doskonalony system zarządzania jakością oraz jakość świadczonych usług przez Urząd Miasta Olsztyna.

Po raz pierwszy certyfikat na zgodność z normą ISO 9001 przyznano Urzędowi Miasta w 2002 roku. Od tego czasu wdrożony system, nie rzadziej niż raz w roku poddawany jest weryfikacji na podstawie auditów nadzoru i raz na trzy lata wznawiany w procesie recertyfikacji, który potwierdza ważność certyfikatu przez niezależne jednostki certyfikujące.

W grudniu 2014 roku Urząd Miasta Olsztyna przeszedł pomyślnie proces recertyfikacji, w wyniku którego Urząd Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie, przyznał na kolejne trzy lata certyfikat zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie „Świadczenia usług publicznych związanych z zadaniami administracji samorządowej”.

Norma PN-EN ISO 9001:2009 zawiera wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością i przeznaczona jest dla organizacji, których celem jest wykazanie zdolności do ciągłego dostarczania wyrobu spełniającego wymagania klienta i wymagania przepisów prawnych oraz dążących do zwiększenia zadowolenia klienta. Norma przeznaczona jest dla różnych organizacji niezależnie od rodzaju i wielkości. Może być stosowana przez organizacje produkcyjne, handlowe oraz usługowe.

Źródło: UM Olsztyn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*