EkoLove – Targi Kosmetyków Naturalnych
W dniach 11 i 12 listopada w Kuźni Społecznej w Olsztynie odbędą się Targi EkoLove . Wśród wystawców znajdą się mali i duzi producenci kosmetyków i produktów naturalnych zarówno z woj. warmińsko – mazurskiego, jak i z wielu innych miast Polski. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
EkoLove to pierwsze Targi Kosmetyków Naturalnych w woj. warmińsko – mazurskim. Wydarzenie kierowane jest do dwóch grup odbiorców. Pierwszą z nich są Wystawcy – producenci kosmetyków i produktów pochodzenia naturalnego. Co istotne, będą to nie tylko lokalni przedsiębiorcy. Wzorem targów kosmetyków naturalnych organizowanych we wszystkich większych miastach Polski, możemy śmiało stwierdzić, że wystawcy przyjadą do Olsztyna z całego kraju. Jest to bowiem szansa na pozyskanie klientów i zaprezentowanie swojej oferty na nowym rynku.
Kolejną grupą są oczywiście osoby odwiedzające targi – konsumenci, mieszkańcy Olsztyna i regionu. Podczas wydarzenia będą oni mieli szansę zapoznać się z ofertą lokalnych i ogólnopolskich firm, porozmawiać z producentami, zakupić ich produkty, a także skorzystać z oferty dodatkowej – warsztatów, wykładów i szkoleń. Postaramy się, by oferta była jak najbogatsza i interesująca, szczególnie biorąc pod uwagę dzisiejsze trendy i wzrost świadomości konsumentów w temacie produktów i praktyk dobrych dla zdrowia i środowiska. Zależy nam, by pogłębiać wiedzę odwiedzających w dziedzinie dbania o zdrowie, urodę i środowisko, a przede wszystkim świadomego wybierania produktów tworzonych w zgodzie z naturą i otoczeniem.
EkoLove Targi Kosmetyków Naturalnych poza promocją ekologicznych produktów kosmetycznych i drobnej żywności, spełnią także rolę promocyjną regionu. Celem wydarzenia jest bowiem nie tylko propagowanie świadomego wyboru produktów dobrych dla zdrowia i środowiska, ale również promocja lokalnych przedsiębiorców i producentów takich właśnie produktów. W województwie podlaskim prężnie działa kilkadziesiąt marek – zarówno kosmetycznych jak i spożywczych, które będą mogły bezpośrednio zaprezentować się odbiorcom, potencjalnym klientom. Służyć będą do tego nie tylko stoiska z produktami, ale również warsztaty i spotkania.