Wiadomości

Listy z Urzędu Miasta dostarczać będą ratuszowi gońcy

Od 1 lipca urzędową korespondencję do mieszkańców Olsztyna będą dostarczać ratuszowi gońcy. Na tym stanowisku zatrudnionych zostanie 14 bezrobotnych osób, zarejestrowanych w Urzędzie Pracy.

Zatrudnienie gońców urzędowych niesie za sobą wiele korzyści. Przede wszystkim mieszkańcy miasta będą krócej czekali na otrzymanie informacji zwrotnej z urzędu, która będzie dostarczana zaraz po jej wytworzeniu. Zwiększy się także skuteczność doręczeń korespondencji, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów jej wysyłki.

Jeśli goniec nie zastanie adresata rano, wróci do jego mieszkania jeszcze raz po południu. W momencie, kiedy przesyłka nie zostanie doręczona, goniec zostawi zawiadomienie zawierające informację na temat godzin, w których można ją odebrać bezpośrednio w urzędzie. Mieszkańcy na pewno docenią możliwość telefonicznego umówienia się na doręczenie korespondencji, dzięki czemu nie będę zobowiązani do osobistej wizyty w urzędzie, co pozwoli im zaoszczędzić wolny czas.

Korespondencja przekazywana przez gońców nie będzie zawierała przesyłek pieniężnych. Gońcy będą posiadali legitymację potwierdzającą, że są pracownikami Urzędu Miasta Olsztyna oraz torbę z logo miasta.

Informacja: UM Olsztyn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*