„101 rzeczy, które zrobisz w tramwaju” – rusza kampania promująca tramwaje
Realizacja projektu tramwajowego w Olsztynie powoli dobiega końca. Aby zachęcić mieszkańców do korzystania z tramwajów urzędnicy powoli rozpoczynają kampanię promującą nowy środek transportu. W sieci pojawił się już pierwszy spot zatytułowany „101 rzeczy, które zrobisz w tramwaju”.
[divider]
Zgodnie z przetargiem ogłoszonym przez ratuszową jednostkę realizującą projekt tramwajowy, kolejnymi zaplanowanymi działaniami będzie m.in. akcja – „Codziennie 101 kaw na dobry początek dnia” (przez 5 dni roboczych na wybranych przystankach autobusowych hostessy ubrane w fartuszki z logiem tramwajów będą rozdawać gorącą, pachnącą kawę). Akcja ma na celu wzbudzenie pozytywnego skojarzenia i nawiązać do hasła „Komunikacja to więcej niż słowa”). Zaplanowany jest także Flash mob oraz komunikacyjna gra miejska. Dodatkowo w dwóch olsztyńskich kinach mają powstać również mobilne punkty informacyjne.
Natomiast już 6 grudnia w zajezdni MPK odbędzie się dzień otwarty. Wszyscy zainteresowani będą mogli z bliska przyjrzeć się nowoczesnym tramwajom, które wkrótce wozić będą pasażerów, zwiedzić pojazdy a nawet wybrać się na krótką przejażdżkę.
Podczas imprezy nie zabraknie konkursów, malowania twarzy, gier, zabaw dla najmłodszych i tortu w kształcie tramwaju. Przygotowanych zostanie kilka stref, m.in. informacyjna (hostessa będzie rozdawać materiały dotyczące zasad poruszania po drogach w nowej, „tramwajowej” rzeczywistości), medyczna (stoisko z nauką pierwszej pomocy), tramwajowa (zwiedzanie z motorniczym tramwajów).