Wiadomości

Poszukiwany specjalista od promocji tramwajów

Prezydent Olsztyna ogłosił nabór na stanowisko inspektora ds. promocji i kontaktu z mediami w Jednostce Realizującej Projekt V, czyli jednostce odpowiedzialnej za realizację projektu określonego w budżecie pod nazwą „Modernizacja i rozwój zintegrowanego systemu transportu zbiorowego w Olsztynie”.

Do podstawowych zadań pracownika należeć będzie m.in opracowanie planu promocji Projektu i jego realizacja, organizacja działań informacyjno – promocyjnych, w tym przygotowywanie w porozumieniu z Rzecznikiem Prasowym Urzędu materiałów informacyjnych, w tym broszur, prospektów, publikacji, materiałów multimedialnych, współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Olsztyna, w szczególności z Biurem Komunikacji Społecznej oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie przepływu informacji medialnej dotyczącej Projektu.

Ponadto pracownik będzie musiał utrzymywać stały kontakt z dziennikarzami i opinią publiczną, udzielać odpowiedzi w zakresie realizacji Projektu na Platformie Konsultacji Społecznych, przygotowywać ogłoszenia i komunikaty dotyczące Projektu, monitorować i analizować artykuły prasowe, audycje radiowe i telewizyjne dotyczące Projektu, przygotowywać postępowania o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działań promocyjnych Projektu oraz dokumentować działania informacyjno – promocyjne.

Niezbędne wymagania:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku dziennikarstwo lub komunikacja społeczna lub politologia lub socjologia lub filologia lub marketing,
  2. co najmniej 3 – letni staż pracy,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office.
  4. obywatelstwo polskie,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. znajomość:
  • ustawy Prawo prasowe,
  • ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • ustawy o samorządzie gminnym.
  • Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji  w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Chętni, którzy chcieliby odpowiadać za promocję projektu tramwajowego mogą zgłaszać swoje kandydatury do 18 lutego 2014 roku.

Szczegółowe wymagania można znaleźć w ogłoszeniu na stronie BIP Urzędu Miasta Olsztyna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*