Sprawy urzędowe załatwisz w Galerii Warmińskiej

- Kategoria: Wiadomości
2

Jak informuje olsztyński magistrat od piątku 31 października w Galerii Warmińskiej będzie funkcjonował Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Olsztyna. 
Mieszkańcy Olsztyna od 31 października urzędowe sprawy będą mogli załatwić w nowo otwartym Punkcie Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej. Punkt będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00 – 18.00.

Zakres działań Punktu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Olsztyna zlokalizowanego w Galerii Warmińskiej:

  • wymeldowanie,
  • odbiór numeru pesel,
  • zaświadczenia z akt ewidencji ludności,
  • wyrobienie dowodu osobistego (złożenie wniosku i odbiór dokumentu),
  • wydawanie prawa jazdy krajowego i międzynarodowego,
  • wydawanie PKK,
  • wydawanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane,
  • rejestracja pojazdu oraz czasowa rejestracja pojazdu,
  • wydawanie stałego dowodu rejestracyjnego oraz wtórnika dowodu rejestracyjnego,
  • wpisywanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym – dotyczy HAK, GAZ, TAXI, VAT,
  • zawiadomienie o zbyciu pojazdu,
  • wyrejestrowanie pojazdu,
  • wydawanie wtórników oznaczeń komunikacyjnych,
  • wymiana tablic rejestracyjnych.

Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej: tel. 89 722-43-35

Źródło: UM Olsztyn

2 Komentarze

  1. Dorota W.

    Czy tam jest jakiś numer telefonu?

  2. Dorota W.

    Czy w omawianym w informacji punkcie obsługi obywateli nie ma telefonu? Nie znalazłam go również na stronie Galerii.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja oraz wydawca serwisu Wiadomosci.Olsztyn.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*

Zobacz również

Nieużytkowany Fiat odholowany z ul. Jagiellończyka

Olsztyńscy strażnicy miejscy kontynuują akcję usuwania samochodowych wraków,