Wiadomości

Nowe zasady w funkcjonowaniu Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Od poniedziałku, 11 maja 2020 r. wznowiona zostanie bezpośrednia obsługę klientów w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie oraz Delegaturach w Elblągu i Ełku.

Zasady w funkcjonowaniu Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie:

  1. Ze względu na stan epidemii przyjmowanie klientów odbywać się będzie wyłącznie po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty, o wyznaczonej godzinie przyjęcia.
  2. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
  3. Rezerwacja internetowa pozostaje zawieszona.
  4. Obsługa klienta będzie odbywać się z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz zapewnieniem bezpieczeństwa pracowników i klientów. Niezbędne jest również  zachowanie 1,5 metrowych odstępów miedzy osobami oraz zakrywanie ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego. Dostępne są również środki do dezynfekcji rąk.
  5. Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
  6. Obywatele we wszystkich sprawach prowadzonych przez Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP www.epuap.gov.pl, adres skrytki /WMURZADWOJ/skrytka, poprzez platformę e-Obywatel https://obywatel.gov.pl/ ePUAP, z uwzględnieniem zakresu podanego w informacjach szczegółowych podanych poniżej.
  7. Jak bezpiecznie dostarczyć wniosek osobiście?

Przy wejściu od strony Al. Piłsudskiego w Olsztynie, na parterze w holu głównym w Delegaturze Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu oraz przy wejściu głównym w Delegaturze Urzędu Wojewódzkiego w Ełku ustawione są skrzynki nadawcze na składanie dokumentów.

Daje to możliwość przekazania kompletu podpisanych dokumentów bez fizycznego kontaktu z pracownikami urzędu.

Jeżeli potrzebujesz potwierdzenia złożenia dokumentów, w takim przypadku nastąpi to za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Ciebie adres.

Dlatego pamiętaj, aby do przekazanego kompletu dokumentów dołączyć adres
e-mail do kontaktu i informację z prośbą o przesłanie na wskazany adres e-mail potwierdzenia złożenia dokumentów.

  1. Informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej Urzędu, a także wywieszone w siedzibie Urzędu.
  2. Adres do wysyłki pocztą:

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9

10-575 Olsztyn

Więcej informacji na stronie urzędu TUTAJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*