Ciekawostki

McDonald’s i Sushi w Galerii Warmińskiej

Od amerykańskich smaków, poprzez potrawy z Włoch, aż po menu Dalekiego Wschodu. Restauracje, które znajdą się w powstającym w Olsztynie obiekcie, zaoferują dania z najdalszych zakątków świata. Do części food court Galerii Warmińskiej dołącza właśnie Sushi z potrawami kuchni japońskiej oraz światowy lider w branży lokali szybkiej obsługi – McDonald’s. Tym samym cała powierzchnia części restauracyjnej jest już wynajęta.

McDonald’s, obecny na rynku od ponad 70 lat, zadebiutował w Polsce w 1992 roku. Obecnie amerykański gigant posiada w naszym kraju 333 restauracje w ponad 120 miastach oraz zatrudnia ponad 16 000 pracowników. Każdego dnia restauracje z logiem McDonald’s odwiedza ponad pół miliona gości.

Brand jest liderem branży restauracji szybkiej obsługi i jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. W swojej ofercie McDonald’s posiada lokale typu McDrive, gdzie oprócz tradycyjnej sali jadalnej, dostępna jest również tzw. linia samochodowa. Restauracje tego typu stanowią ponad 70% punktów w Polsce.

Oprócz amerykańskiej sieci, w części food court olsztyńskiego obiektu, znajdzie się również regionalna marka Sushi. Menu stanowić będą dania kuchni japońskiej, oparte głównie na rybach, ryżu i makaronie.
Jak informuje spółka Libra Project, odpowiedzialna za komercjalizację najnowocześniejszego centrum handlowo – rozrywkowego Warmii i Mazur, dwie z podpisanych właśnie umów są ostatnimi dla części restauracyjnej.

– Punkt sygnowany logiem Sushi zajmie powierzchnię 51 m2. Restauracja McDonald’s – 130 m2.Tym samym, cała powierzchnia w segmencie food court została wynajęta– informuje Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager.

McDonald’s i Sushi dołącza do różnorodnego grona najemców części restauracyjnej takich jak: North Fish, KFC, Gusto Cucina Italiana, Subway, Olimp, Grill Station, , Thai Wok z kuchnią tajską, Bar Sałatkowy czy też Frankie’s Juice Bar and Smoothies. Branżę kawiarnianą reprezentować będą: sieć lodziarni Grycan, Pijalnia Czekolady Mount Blanc, Nasz Naleśnik, Caffe Dolce Vita i Coffeshop.

Powstający w Olsztynie obiekt posiadać będzie 116 675 m2 powierzchni całkowitej, w tym 41 497 m2 handlowej. Wśród 170 salonów handlowo – usługowych znajdą się wiodące brandy z kraju i ze świata m.in.: H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Mega Store, Piotr i Paweł, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, , Pierre Cardin, , Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, , Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Recman, HiMoutain, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wielu innych.

Galeria Warmińska, której otwarcie planowane jest na 5 września, zaoferuje dodatkowo 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową oraz klub fitness marki Kinetic. Powstanie też dwukondygnacyjny parking na dachu galerii na 1200 miejsc postojowych.

Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*