Ciekawostki

Kubenz i Campione nowymi najemcami Galerii Warmińskiej

Odzież wizytowa i casual, sygnowana marką Kubenz oraz sportowa klasyka spod szyldu Campione uzupełnią ofertę dostępną dla klientów powstającej w Olsztynie Galerii Warmińskiej. Inwestycja realizowana przez MGC Inwest od 5 września stanie się lokalizacją 170 salonów handlowo – usługowych, wśród których znajdą się wiodące polskie i światowe brandy.

– Kubenz zajmie powierzchnię 80 m2 na poziomie 0. Będzie pierwszą lokalizacją brandu w stolicy Warmii i Mazur. Drugi z najemców, Campione, zadebiutuje w Olsztynie kolekcją dla kobiet, otwierając w Galerii Warmińskiej salon o powierzchni 60 m2 na poziomie 0. – mówi Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w spółce Libra Project, zajmującej się komercjalizacją obiektu.

Campione to marka z 25- letnią tradycją. Rozpoczynająca ekspansję rynku kolekcją mody męskiej (Claudio Campione), w 1993 roku rozszerzyła ofertę produktową, wprowadzając linię dla kobiet (Lisa Campione). Obecnie brand posiada lokalizacje w wielu krajach Europy, Azji, Australii i Ameryki Północnej. Kolekcje sygnowane logiem Campione są połączeniem najnowszych trendów z klasyką w stylu casual, często nawiązując do stylu „yachtingowego”.

Modne fasony w połączeniu z najwyższej jakości tkaninami i ponadczasowym wzornictwem, charakteryzują markę Kubenz. Jej kolekcje dedykowane są mężczyznom, ceniącym sobie klasyczną elegancję, uzupełnioną delikatną nutą nonszalancji. Oferta produktowa Kubenz obejmuje garnitury, kurtki, marynarki, spodnie, swetry, koszule, obuwie oraz akcesoria.

Otwarcie Galerii Warmińskiej planowane jest na 5 września. Inwestycja o wartości 100 mln euro posiadać będzie ponad 116 675 m2 powierzchni całkowitej, w tym 41 497 m2 handlowej. Jak informuje Libra Project, obiekt jest już niemal w pełni skomercjalizowany, do wynajęcia pozostały ostatnie powierzchnie. Operatorem spożywczym Galerii Warmińskiej będzie Piotr i Paweł. Dodatkowo na klientów czekać będzie 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową, klub fitness Kinetic. W rozbudowanej części food court znajdą się m.in.: KFC, North Fish, Olimp, Subway, Grill Station, Frankie’s Juice Bar and Smoothies, Coffeeshop, Grycan, Pijalnią Czekolady Mount Blanc oraz Gusto Cucina Italiana. Oprócz wymienionych najemców, punkty w części restauracyjnej otworzą również Nasz Naleśnik, Cafe Dolce Vita, Bar Sałatkowy oraz Thai Wok.

Wśród 170 salonów handlowo – usługowych znajdą się wiodące brandy z kraju i ze świata m.in.: H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Mega Store, Piotr i Paweł, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, , Pierre Cardin, , Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, , Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Recman, HiMoutain, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wielu innych. Branża jubilerska reprezentowana będzie przez najbardziej znane sieci jak: Apart, Kruk, Yes, Jubirex, Bijou Brigitte czy Swiss.

Do dyspozycji klientów Galerii Warmińskiej zostanie również oddany dwukondygnacyjny parking na 1200 miejsc postojowych.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*