Wiadomości

Straż Miejska w Olsztynie poszukuje chętnych do pracy

Straż Miejska w Olsztynie poszukuje chętnych do pracy na stanowiska dyżurnego Miasta i Powiatu Olsztyn oraz operatora kamer monitoringu.

Do zadań Referenta – dyżurnego Miasta i Powiatu Olsztyn należeć będzie obsługa zdarzeń i spraw zgłaszanych do Centrum Zarządzania Kryzysowego, koordynacja działań służb i podmiotów w przypadku zdarzenia kryzysowego, współpraca z Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody, służbami i jednostkami organizacyjnymi gminy.

Natomiast do zadań Referenta – operatora kamer monitoringu należeć będzie obserwacja miasta przy pomocy kamer monitoringu pod kątem naruszania ładu i porządku w miejscach publicznych.

Aby ubiegać się o to stanowisko należy posiadać:

  • obywatelstwo polskie,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • nienaganna opinia,
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

Preferencje dodatkowe:

  • doświadczenie w służbach mundurowych,
  • zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna,
  • odporność na stres, dyspozycyjność,
  • dobra znajomość topografii Miasta Olsztyna,
  • posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku.

Warunki pracy:

  • praca w systemie zmianowym, przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym.
  • praca przy monitorach

Więcej informacji znaleźć można na stronie Straży Miejskiej TUTAJ

Źródło: SM w Olsztynie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*