Wiadomości

Sprawy urzędowe załatwisz w Galerii Warmińskiej

Jak informuje olsztyński magistrat od piątku 31 października w Galerii Warmińskiej będzie funkcjonował Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Olsztyna. 
Mieszkańcy Olsztyna od 31 października urzędowe sprawy będą mogli załatwić w nowo otwartym Punkcie Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej. Punkt będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00 – 18.00.

Zakres działań Punktu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Olsztyna zlokalizowanego w Galerii Warmińskiej:

  • wymeldowanie,
  • odbiór numeru pesel,
  • zaświadczenia z akt ewidencji ludności,
  • wyrobienie dowodu osobistego (złożenie wniosku i odbiór dokumentu),
  • wydawanie prawa jazdy krajowego i międzynarodowego,
  • wydawanie PKK,
  • wydawanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane,
  • rejestracja pojazdu oraz czasowa rejestracja pojazdu,
  • wydawanie stałego dowodu rejestracyjnego oraz wtórnika dowodu rejestracyjnego,
  • wpisywanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym – dotyczy HAK, GAZ, TAXI, VAT,
  • zawiadomienie o zbyciu pojazdu,
  • wyrejestrowanie pojazdu,
  • wydawanie wtórników oznaczeń komunikacyjnych,
  • wymiana tablic rejestracyjnych.

Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej: tel. 89 722-43-35

Źródło: UM Olsztyn

2 Comments

  1. Czy w omawianym w informacji punkcie obsługi obywateli nie ma telefonu? Nie znalazłam go również na stronie Galerii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*