Miasto ogłosiło przetarg na dostawę taboru tramwajowego

Miasto ogłosiło przetarg na dostawę taboru tramwajowego

- Kategoria: Wiadomości
0

tramwaj-olsztyn

Przedmiotem zamówienia podstawowego jest wyprodukowanie, dostarczenie, wydanie oraz objęcie serwisem gwarancyjnym fabrycznie nowych 8 sztuk tramwajów – dla takiej ilości miastu udało się pozyskać dofinansowanie z Unii Europejskiej. Zakup dodatkowych 16 sztuk ma być możliwy w ramach prawa opcji.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24 sztuk taboru tramwajowego, niskopodłogowego, dwukierunkowego o pojemności nie mniejszej niż 200 pasażerów każdy w ramach następujących zadań:

1) Dostawa 2 sztuk pociągów tramwajowych w ramach projektu pn. „Rozwój transportu zbiorowego w Olsztynie – łańcuchy ekomobilności” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego
Polska Wschodnia 2014 – 2020 (PO PW) Oś Priorytetowa II Nowoczesna Infrastruktura Transportowa Działanie 2.1 Zrównoważony transport miejski;

2) Dostawa 2 sztuk pociągów tramwajowych w ramach projektu pn. „Rozwój transportu zbiorowego w Olsztynie – trakcja szynowa” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020 (PO PW), oś priorytetowa II Nowoczesna Infrastruktura Transportowa Działanie 2.1 Zrównoważony transport miejski;

3) Dostawa 4 sztuk pociągów tramwajowych w ramach projektu pn. „Rozwój łańcuchów ekomobilności poprzez rozbudowę infrastruktury rowerowej i zakup taboru” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 działanie 4.4, poddziałanie 4.4.1 ekomobilny MOF Olsztyna (ZIT Olsztyna);

4) Dostawa do 16 sztuk pociągów tramwajowych w ramach prawa opcji w zależności od uzyskanego finansowania.

Na dostawę czterech sztuk pojazdów wykonawca będzie miał 18 miesięcy od daty zawarcia umowy. Natomiast kolejne dwie sztuki mają być dostarczone do 24 miesięcy, a ostatnie dwie do 30 miesięcy.

Dla zamówienia w ramach opcji miasto może złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do dnia 31 grudnia 2021 roku. Termin dostawy każdego tramwaju, dla którego miasto złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty doręczenia tego oświadczenia wykonawcy.

Wszystkie tramwaje mają być niskopodłogowe wyposażone w klimatyzację oraz posiadać możliwie najnowsze i sprawdzone w praktyce osiągnięcia w dziedzinie technologii i projektowania gwarantujące wysoką jakość wykonania, niskie koszty w okresie eksploatacji, średnie zużycie energii elektrycznej nie większe niż 6 kWh/km oraz wysoką trwałość.

Długość tramwaju (bez sprzęgów) musi zawierać się w przedziale: od 28 000 mm do 30 000 mm, a szerokość musi wynosić: 2 500 mm; liczba członów zależnie od przyjętego rozwiązania wykonawcy.

Tabor tramwajowy ma zostać zaprojektowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tramwaj musi mieć całkowitą pojemność wagonu nie mniejszą niż 201 osób (łącznie z motorniczym).

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja oraz wydawca serwisu Wiadomosci.Olsztyn.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

*

Zobacz również

Szczęśliwy finał poszukiwań 71-letniego grzybiarza

Szczęśliwie zakończyły się poszukiwania 71-latka, który wybrał się