Wiadomości

IKEA Gościnnie w Olsztynie

W centrum handlowym Galeria Warmińska powstaje nowy punkt spotkań IKEA z klientami. Od 21 lutego w IKEA Gościnnie mieszkańcy Olsztyna mogą skorzystać z profesjonalnego doradztwa, jak pięknie i wygodnie urządzić swoją przestrzeń domową, a także zamówić wybrane meble, sprzęt AGD i akcesoria przez internet. Inicjatywa została zrealizowana przez zespół IKEA Gdańsk w ramach wewnętrznego konkursu „Milion na innowacje”.

IKEA Gościnnie to czasowy punkt spotkań i inspiracji dla klientów, dzięki któremu IKEA dociera do mieszkańców miast, w których nie ma swoich stacjonarnych sklepów. Pracownicy IKEA Gościnnie pomogą klientom zaplanować i zaprojektować kuchnie swoich marzeń, udzielą wsparcia w zakresie doboru produktów, projektu oraz dostosowania mebli systemowych: kuchni i szaf, pomagają w skompletowaniu zamówienia, rezerwacji terminu montażu i transportu mebli.

W IKEA chcemy być dostępni dla jeszcze większej liczby Polaków, dlatego wprowadzamy nowe sposoby sprzedaży, dzięki którym nasi klienci zrobią zakupy gdzie, jak i kiedy chcą. Wiemy, że mieszkańcy Olsztyna i okolic często odwiedzają sklep IKEA w Gdańsku. Dlatego zdecydowaliśmy otworzyć pierwszy punkt IKEA Gościnnie właśnie tutaj i mamy nadzieję, że nasz nowy format spotkania z klientem zyska uznanie lokalnej społeczności – mówi Joanna Czyżewska, Dyrektor sklepu IKEA Gdańsk.

IKEA Gościnnie jest projektem pilotażowym realizowanym przez zespół pracowników IKEA Gdańsk w dwóch miastach: Gdyni i Olsztynie. Projekt jest jednym z laureatów wewnętrznego konkursu na pomysły pracowników IKEA na rozwój firmy „Milion na innowacje”.

Nazwa projektu IKEA Gościnnie oddaje zbliżenie marki do klienta w dwóch wymiarach: IKEA jako gość w nowej lokalizacji, a także ugoszczenie klientów w nowej przestrzeni. Pragniemy tym samym budować bliższe relacje z lokalną społecznością. Nazwa nawiązuje do szwedzkiego „Tillsamans” – czyli poczucia wspólnoty i bliskości tak istotnego dla IKEA – wyjaśnia Zuzanna Hejduk, Lider Projektu IKEA Gościnnie.

IKEA konsekwentnie rozwija nowe sposoby sprzedaży wielokanałowej, tworząc rozwiązania, które pozwalają dostarczać produkty firmy szybko i w dobrej cenie na terenie całej Polski. Poza inwestycjami w sieć sklepów stacjonarnych, IKEA rozwija sprzedaż przez telefon i internet, otwiera Punkty Odbioru Zamówień w miastach, w których nie ma sklepu stacjonarnego oraz wprowadza nowe formaty takie jak Centrum IKEA dla Firm czy IKEA Gościnnie.

O IKEA

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.

Grupa IKEA w Polsce posiada obecnie dziesięć sklepów i zarządza pięcioma centrami handlowymi poprzez IKEA Centres Polska. Zlokalizowane w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatruje 23 sklepy IKEA w Europie Środkowej i wschodniej. Do Grupy IKEA w Polsce należy również sześć farm wiatrowych, które zapewniają jej niezależność energetyczną.

W roku finansowym 2017 ponad 28 mln osób odwiedziło sklepy IKEA, a strona www.IKEA.pl odnotowała ok. 91 mln wizyt.

źródło: mat. prasowy IKEA Retail

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*